Näe

Nu är jag där igen, orimlig trötthet. Jag vill inte, jag blir så less på mig själv. Jag måste ta mig i kragen och slut opp me det här nu. Jag blir less på mig själv. 


Jag sover på nätterna nu för tiden, men det hjälper inte ändå. Idag va jag så trött att jag tillochmed sommnade i soffan när ivan hade lagt sig för sin dagliga vila. Och gabbe spelade på paddan. Gabriel utbrast tillsisst "kan du inte vakna nångång mamma" jag fick skämes! Det är en ständig kamp att hålla sig vaken käns det som, en kamp att kliva upp på morgonen. Jag är grinig och hämsk. Det krävs mycke energisamling för att ta sig igenom ett arbetspass, islutet av arbetsdagen är jag så trött att jag nästan skull villja grin. Jag otrivs inte på jobbet så, men jag är bara så orkeslös. Dom dagar patrik jobbar är extra hårda, för då är det jag som lämnar på dagis och hämtar på dagis och så middagslagning till trötta griniga barn. Ja a, det är inte lätt att va människa. 

Jag känner mig vek, som klagar. 

Aja. Igår och idag va jag ledig. Igår åkte jag med barnen på leos lekland för att dom skulle få ha nåt trevligt att göra och leka av sig lite. Skönt att vara där mitt i veckan på förmiddan, då äre lite folk vill jag lova. Typ fem st till och vi. Då behöver man inte vara så rädd för att barnen ska bli påsprugna av andra större barn eller nåt sånt, då kan man släppa dom lite friare och jag kan känna att jag kan föja med och åka rutchkana och sånt utan att behöva irretera mig på och trängas med andra 😝 

Idag så har vi bara varit hemma, passade på och städa huset på morgonskvisten och få undan lite tvätt. Efter mellis gick vi ut lite och plockade massa kottar mm. Ja a en lugn dag. Imorgon jobbar jag och hela helgen. Kul kul, men jobba bör man annars har man inte råd att äta och då dör man 😉

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: