Häj

Goder afton!


En har börjat jobba igen efter att ha varit föräldraledig hela december. Bara för att jag hade lust att vara hemma, man ska ju passa på när man kan ta ledigt, om man säger till två månader före så kan chefen inte neka till föräldraledigt... de va skönt! 

Julen va lagom och perfekt. Jag, patrik barnen och farmor. Vi åt plankstek, det va gott. Våran granne kom och va tomte och grabbarna va glada. 

Nyår va oxå petfekt. Jag, barnen, moster, mormor och mosterns gubbe. Vi beställde mat från ica, tre rätters. Gabbe fick spendera ett par timmar själv hos morfar och morfars "kompis" ( marriette) som han kallar min fars fruga dagen efter nyår, det va han superlycklig över. Jag och lillebror som va hämskt förkyld sov, jädrans skönt. 

Livet är bra, det är lungt på jobber än då länge och jag mår bättre, är inte lika trött och deppig längre.

Ska föröka skriva mer här nu.

Men nu måste jag tvaga mig, man måste ju va ren när man ska jobba, har redan jobbat fredag och hela helgen och ska jobba u morrn me.

Tjao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: