Sjukdommar hit och dit

Urch, nu är jag less på det här, vi ha suttit inspärrade hemma sen i söndags. Stackars ivan fick magsjuka, ont magen och ont ryggen klagade han och jag kunde inget göra åt det 😕 och gabbe förstog ju inte riktigt att jag inte kunde leka med han så mycket utan va tvungen ta hand om ivan, ingen vill va med mig sa han då. Sen blev jag och patrik magsjuka, men vi vart inte så faligt drabbade, ingen matlust, ont i kroppen och kramper i magen. Jag ttor iallfall att jag mår bättre nu. Gabbe verkar ha klarat sig underligt nog, men fick feber och blev hostig och så istället. Så om vi är friska nog till helgen åker vi till storuman bara för att se nåt annat än hemmets väggar. Det är såååå tråkit å vara sjuk, kan inte gå ut, känns som om jag inte ha andats frisk luft på hundra år. Inte för att det har varit så bra väder ändå, regn blåst och så. orkar inte göra nåt inne heller och dagarna blir sååååå långa. Idag ska jag se om jag inte kan sammla åt mig nå energi och städa bort baseluskerna här hemma och kanske gå ut en liten stund med barnen om gabbe inte ha feber. Inte för att det är så härligt väder nu heller men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: