Inredning

Jag gillar många slags typer av inredning, jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill inreda mitt hus och hem. Man måste ju få det lite enhetligt, man kan jhu inte ha en pjutt av en sorts inredning här och en annan slags pjutt av inredning där. Eller? Näää, de bli konstigt. Hmmm, ja jag vet inte.



Min mor har aldrig haft nå sinne för inredning och vad som är mordent, hon köp det hon tyck är fint och det är en salig blandning, men jag tycker hon får till det ändå, hon har det mysigt och mycket hemtrevligt hemma 😊 det känns lungt och fridfullt där, luftigt på nåt vis trots lite mycke grejjer på vissa ställen, själva atmosvären känns bra, det är lixom hemma 😊

Ja a, jag gick lite bananas och beställde tre par gardiner (varav en barngardin) ljusa och våriga ( ett par till köket och ett till sovrummet) sen slank det med två barnpåslakan och två påslakan till oss. Det vart lite dyrare och mer saker än vad jag skulle köpa. Men men, jag fick dubbla löner denna månad, så way not 😉

Jaha, annars så har jag jobbat och stått i, plantetat om mina blommor, storhandlat, ja inge speciellt. Inget anmärksvärt att berätta. 

Hej svejs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: