Nähä

Min fina svärmor tog hand om barnen så jag fick fara på primärvården idag. 

Sänkan visade på ifektion i kroppen men det var nog för min förkylning. Ingen feber, urin provet vare lite blod och äggvita i, men int så farligt. Svedan kan bero på svamp ( måste va en jävla kraftig svampinfektion då) så docktorn tyckte vi skulle avvakta ett tag, ger det inte med sig på ett par dar till skulle jag höra av mig. 

Tri timmas väntan, utan hjälp va gör väl det..... 😰

Jag tror dom ljug ja, nåt äre som inte stämmer, kan inte bara vara svamp, ja känn att det inte står rätt till, jag ha ju rätt så ont baki ryggslute och äggstocka, å se obehagligt å pinka så huvva, hä stå int rätt till! Aja, få väl avvakta lite och ta nå svampmedel och hoppas på att det ger med sig då.

Patrik klippte vårt lilla barn ikväll (första gången) hans söta hårsvall försvann. Hä såg ju som lustigt ut innan, hä stog ut baki öra och va väldigt ojämt, han behövde klippas, men ändå 😊 jag är int säker på om han passar i snagg, inte som sin bror, han ska nog ha lite längd på håre, men det är ju svårt å få till när det är så ojämt, å se ä han för liten för att sitta still nog länge än.

Jag skulle väl egentligen ha tvätta lite ikväll, men jag ork int, jag ta det en annan dag ikväll vill ja ba sitta å göra ingenting, är så trött. Vek ju in lite tvätt igår och tvätta en maskin sängkläder. Det är grusigt, lerigt å jävligt på golven (socka bli svart undertill på en sekund) och toan skull behöva ett städtag, men nä, ta de en annan dag oxå.

Nu titta på tv tills jag smäll av på soffa 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: