Muuuumel!

Jo , jag tänkte ju att jag skulle tvaga mina fönster nu ikväll, å jag skulle måla nå möbler och jag skulle ha dammtorkat och satt upp nå tavlor. Men jag känner att jag inte orkar det. Inte just nu, kanske om en stun, kanske bara en del av det..... Mmm jag få suga på den karamellen. 

Det har varit en lååååång dag idag. Suttit på förskolan ba för att finnas till hands om ivan behövde mig. Dom va ute och jag satt inne, inte jättespännande må jag påstå. Sen ha det regna massor och vari mörkt. Så vi ha ba vari inne och int gjort så mycke. Äre samma väder imorgon så få jag väl plocka fram lekleran, vattenfärg, turchpennor och finger färg så kanske det roar barnen ett tag iallfall, det största ivartfall. 

Nä, lat och trött ha jag känt mig idag. 

Nu sitter jag och tittar på go'kväll på ettan som en annan gammgubb. 

God afton!




Fingerfärgsmålande från för ett tag sen. Ivan kasta papperet på golvet och måla på bordet och sig själv istället. Det tyckte han va en  bra ide. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: