Håj!

I helgen va min gammle mor här, sjutsade henne på busstation tidigare idag. Vi ha mest vari på stan, å på kvällskvistarna ha hon hjälp mig och få lite jul i vårt hus. 

Köpte mig en spn där målarbok för vuxna och färgpennor igår. Det va riktigt roligt att måla, jävlit mycke småditalger, men det är ju kul 😊
Jaha, då ska man vara ensam med ungarna tre veckor då (förutom på helgerna) det ska bli minst sagt spännande. Roligare blir det ju när ungarna int gör annat än å bråka om dagarna 😋 nä då, vi ska ha det så mysigt så, julmysa och dola på 😊

Nu ska jag kok mä en kopp grönt te, lyssna på ljudbok och försöka bränna bort alla jäkla finnar som ploppat upp i mitt ansikte, min hy är fruktansvärt dålig nu asså, se ut som en femtonårig tonåring 😜 


Puss å häj!



Kommentarer
Postat av: Marie

Ni är alltid välkomna hit ❤️ Ifall ni blir galna av att vara hemma!

2015-12-01 @ 18:14:11
Postat av: Marie

Och du grejar tre veckor, jag pallade ju det tidigare i höst så då gör absolut du det för du är bäst 😊

2015-12-01 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: