Ett till inlägg :O

Tänk ändå att jag 28 år gammal är så förbaskat mörkrädd, fast bara när jag är ensam nu för tiden, Måste typ sova me tv på när patrik inte är hemma. Det är olika saker ja är rädd för, dels för att det ska komma in nån psycopat eller nåt i huset, eller spöken och monster :P och nu också att det ska hända min son nåt ( att han bli akutsjuk eller nåt) och att jag inte kan hjälpa honom.ha så svårt å sommna. Patrik va ju i docksta igår till idag, och nu jobbar han i stan, huvva huvva! Men han kommer ju hem inatt. Minns när jag bodde ensam, sov så lite om nätterna men dessto mer på morgonen, minns att jag va rädd och inte kunde sova när jag va liten heller(då va ändå mamma å pappa hemma nästan jämt) läste eller la patians långt ut ett nätterna. Kände/ känner mig inte så trygg när de bli natt av nån anledning.
 
ja så kan det va.... Nu knäpper det å låter på övevåningen :S
 
hej svejs


Kommentarer
Postat av: Marie

Känner själv att det måse vara läskigare att sova ensam i hus än lägenhet...och ut i skogen,aaaaah :/ Näää, intala dig att det är hjärnspöken, det har ju aldrig hänt något under alla dina 28 år eller hur? :) kram, förlåt förresten att jag inte ringde i lördags utan ba messa. Hade så fullt upp o våga int ringa senare för ja tänkte på gabbe om du höll på lägga han eller så. Men ja ringer imöra för jag vill höra om resan!

2014-06-01 @ 19:40:14
Postat av: Emmelie svarar

Ja, de är ju bara hjärnspöken, men ena envisa sådana :D

Mhä, int äre nån fara att du int ringt, jag är se någa ve hä :) ja ringt ju int heller till du, ja ha ju telefonfobi ;P

2014-06-02 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: