Rubrik!

Jaha, då va man hemma igen efter nästan en vecka i storuman. Det ha vari varmt, de ha vari trevligt, en mindre trevlig sak som hände. 

Har hälsat på min gammla morfar, träffat hannah och pettan (me karlar förstås) pettan träffa jag väl sisst förra sommaren, så de va ju trevligt. Vi åt iallfall på trean och sen satt vi på badsjön och prata och tittade på pettans söta arvid och min smitar gabbe ;) och lillkurt. Ja å så ha ja ju träffat marie och anna meflera också, men de ha jag ju redan skrivi om tro jag.

Åkte hem me marie och minnah, gabbe panikskrek, så ja vart tvungen och squisa ner men breda bak och gravida lekamen mellan barnstolarna där bak, fick just se pass plats ;P vi tog en drive till vännäs å hälsa på jonas på jobbe och köpte oss en glass. Sen åkte vi å slappa lite hos marie, sen tog vi barnen å åkte för att äta middag på frasses i stan, mötte upp patrik också. Sen åkte min familj å ja hem.

Nä skönt å va hemma äre, borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Å som jag saknat min underbara karl, va så skönt å hålla om han lite och få sommna och vakna vid hans sida!!! 

Hade lite småvärkar igår också och blev nästan glad, tänk om ongen skull komna, dock tre veckor för tidigt men ändå, gabbe va tre veckor sen, så de jämmna väl ut sig :P men de gick över efter två alvedon och en varm dusch.

Nu ska jag se på lyxfällan! 

Adjö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: