Vafför

Kommer hostan som starkast på kvällen när man ska sova för? Väcker väl hela storuman så som jag hostar. 

Jag har sagt det förut och säger det igen, tacka för min mor, som sliter på och hjälper mig med barnen när patrik inte är här. Jag känner mig helt slutkörd av denna förkylning och orkar inte mycket. 

Imorgon är jag själv då mamma jobbar. Patrik konmer på kvällen. 

Natten till idag kunde jag först inte sova, sen vakna gabbe och var jättelessen. När gabbe sommnat om då vakna förstårs den lille, han tyckte det va morgon och ville inte alls sova nå mer. Men sommnade väl om där vid sex snåret. 

Ja, de va allt! 


Kommentarer
Postat av: Marie

:( krya på dig vännen,önska jag kunde hjälpa dig!

2014-12-29 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: