Jihaaaaa!

Jesus krist i himmelen, äntligen har jag tagit det dör förbannade körkortet! Jag är bäst alltså! Der känns sååå bra! Snart få vi nybilen å, hoppas patrik får sig en firma bil snart, så ja få känn att jag kan få köra nåt :). 

Idag ha ja int gjort så mycke mer än att städa och dammtorkat tvättstugan. För Lillfisen är febrig och mest lessen :( min stacksrs stackars unge. Han sov typ inget inatt, så och inte hans arma föräldrar heller då.  Nu sov han då själv i sin säng, hoppas han tänk fortsätta så. Han sim skull inskolas på dagis idag, men men vi få sjuta på det helt enkelt. 

Annars så ha jag tandvärk och därmed ont i ögat, huvudet, halsen och örat på den sida tandvärken sitter, inte anjenämt :( patrik ha öroninflamation, men ha fått antibiotika, så de bli nog bra snart. Vi ä då ba sjuka vi :P

Det spöregnar ute, de tyck jag är lite småmysigt ändå :) 

Nä, nu ska jag väl äta lite tårta sin min älskling gjort idag för att fira mitt körkort :)

Tjo flöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: