...

Jaha, då va jag här igen.....
 
Ha vart i storuman i helgen. Först hälsa vi på hos Hannah och Magnus och deras underbara lilla jackob, så söt att man ville avlida och så liten, helt fanatastiskt. sen åkte Patrik iväg med min bror och jobbade i hemavan.
 
På lördagen klev jag upp tidigt och hann träffa morfar och så va mamma och jag i stensele på loppis, handelsträdgården och möbelaffären. Sen närvi kom hem sattevi oss ute i det vackra vädret på baksidan av huset och grilla korv och drack varm choklad. På kvällen sparka jag iväg till pappa och Mariette och fick mig nå fika. Sen  hjälptejag mamma att rensa ut nå gammduka. 
 
På söndag for ja å Patrik  (han kom hem från hemavan efter dom  jobbat klart) till Mattias en snabbis å drack lite kaffe och titta på hans getar, sen for vi vår kos till gunnarn igen, för där va svärfar och hälsa på sin dottter och dotterson, så då fick vi träffa han å, sisst för min del vai sommras. Sen åkte vi hem till Umeå, forförbi huset i botsmark å skrevpå nå papper om överlåtelse av nå intranät... Åkte sedan å köpte skräpmat i ersmark, sen satte vi på en film och patrik sommna typ på en gång, klockan va typ åtta :P. Han va så trött så trött.
 
idag ha jajobbat kväll och det gick faktiskt rätt så bra, hadd ba lite ont i ryggen, imorgon börjar jag kvart i sju, så ja git väl ta å borsta en tand eller två. Patrik är int hemma han ä på skytte banan, få väl se om han kom hem lika sent som i måndags :).... Imorgon föresten, så ska jag tillen läkare för å se om ja kun få mig en halvtidssjuksktivnig eller inte. Å sen så ska liselott komma å käka våfflor hos oss, för idag är det våffeldan,menefyrespmjag jpbba kväll i kväll, så fick det bli imorgon i stället.
 
nä nu, bortsa täner....
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: