Nähä

Idag är det den stora dagen, den vi väntat på. BF!....... Meeeeen, inget ha hänt.... Men klockan är ju inte ens fem än, så man ha ju hela kvälla på sig. Vi få vänta och se.
 
annars så ha jag mublerat om i vårat sovrum idag, tagit ner spjälsängen och satt den på plats. Men jag tycker att det fattas nåt, jag vill hänga en liten himmelsäng över sängen också, kanske gey för en annan, men ja tycker det skulle va fint och tänk så mysigt han skulle få. Få se om det int händ nåt, så ska vi till stan på måndag, då kan jag ju köpa en himmelsäng, såg en på ålens faktiskt.
 
igår va ja på stan vi, cissi kom å vi åt kinabuffe tilllunch, sen gick vi omkring och tittade. Köpte lite lakan och sånt till lillparveln. Köpte även tyg till köksoffan, å så fick ja en symasin av min älskade man. Så nu jävlar kan ja sy, ska sy gardiner och grejer till tvättstugn och ett lapptäcke ha ja drömt im att sy o kså, kanske nå kuddöverdrag. 
 
Vi klädde in sofflocket me de nya tyget igårkväll, vart jätte fint, sen målade jag vitt på soffan, nästan ett varv medans patrik byggde hyllor till sitt vapenskåp. Måste måla ett varv till kannske två, man få se, sen så är soffan redo att bäras in i vårat kök.
 
hemma i storuman är det nåt så trevligt som storuman dagarna, men jag är inte där för första gången på typ alldrig.
 
nu väntar jag på patrik som varit skytteledare idag, när han kommer hem så ska vi göra plankstek...mmmmmm!
 
lovade bilderförästen, de kommer de kommer, ska ba orka he in korten i datorn först ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: