jaaaa

kom nästan nyss hem från en kollega, som vissade mig och två till kollegor lite skönhetsprodukter från mary kay. Fantastiska produkter måste jag faktiskt säga. Vi fick pröva allt från hudrengöringsprodukter till salvor och smink, lite alltmöjligt. Man blev ren å mjuk och fin, sen när sminket kom på känndes det så lätt, kändes som man va osminkad. Annars brukar det som kännas så ungt å kletigt å flottit. FANTASTISKT! Köpte mig faktiskt en eyemakover remover. kanin, maskaran å allt försvinnar utan att först kladdas ut, å man behövde inte alls mycket på bommulsrondellen. Vill ha det mesta där ifrån, men det bli kanske lite tvär dyrt, men pö om pö... Fick sjuts dit av söta lilla karin å så hämta vi upp Era också, sra bo lite utenför umeå så det va ju bra att vi fick sjuts.
 
Ananrs då?? Jovars ja ha vari på utbildning hele dan idag, obligatorisk via jobbet, förflyttning, mycket bra att lära sig. ska ha en sån kurs till imorgon igen, hele dan. Skulle egentligen jobba kväll imorgon men det behöv ja int när ja ska gå den utbildningen. Så jag tänkte kanske hjälpa cissi å baka ryttarkakor och sen ska vi fara till farmor å bjuda na på ne. Hon ligger på lassa denna vecka, vi va där i tisdags också en sväng.
 
Ha nyss tagit mig ett litet bad, när ja kom hem. sååå skönt när man ha frusit genom att stå å vänta på bussen på vasaplan och sedan gått hem från ålidhem centrum. Ha som små ont i ryggen å nacken idag, så det va skönt för det också.
 
Va hos cissi här om dan å, ho bjö på cup cakes, goda goda. På lördagkväll bli ne Marie för hela slanten, vi ska ha de mysigt vi =D. Ledig mån, tis. och sönda till veckan banne mig, tänka sig tre dar på en vecka, man ä int ledig så många dar på en vecka alltid inte. Då ska jag ta tag i mitt hem lite å städa, nog för att jag städade förra veckan, men på nå vis så stöka vi till de nått enormt här hemma nu för tiden, vet int va som hänt....
 
Så, nu vart det ganska långt inlägg, men men
 
Som avslut tänkte jag bjuda på lite bilder från vackra Åskillje =D
 
 
 
He`rå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: