Tjooooo!

Ha nyss tagit mig ett bad efter en promenix till ica maxi me syrran för å köp ett födelsedagskort åt morfar, som fyller 96 år imorgon, de kom ju å komma lite sent, men de gör inge. Vi ha också ätit bullens till middag. Nu ligger ja i sängen med min lilla dator i famnen, för ja vet int va ja ska göra annars riktigt.

Nu ha jag äntligen bokat tid för min ansiktsbehandling som ja fick av marie i födelsedagspressent förra året, så på nästa torsdag ska ja få ett vackert face.

Varför ha ja så ont i min nacke nu för tiden? de gå int bort typ fast man ta ipren, de irreterar mig. För man få ba huvvevärk då också och det kan ja klara mig utan faktiskt, för man kun int tänka så bra när man ha ont i huvve.

Ja de va de hele för denna gång.....

Natt natt!



Kommentarer
Postat av: Marie

Finally! :D

2012-03-29 @ 13:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: