Min dag, denna dag! =D

Min dag började inte förens vid halv tolv, ja sov visst lite väl länge denna morgon, men de va skönt =)
 
 
 
kl 11.30, upp å hoppa, på me myskläder.
 
 
      kl12.05. frukost/lunch, bestående av en kopp välling, 1 äggmacka, nåra små tomater och lite god salami. Åt och tittade på natur program. Sen kollade jag upp vad vi skulle ha till middag på tasteline.se. P sa att jag skulle kolla där på husmanskost/ och sjunde reseptet, det skulle vi ha till middag, men det vart nå jäkla lammstek som skull ta fem timmar, så det vart det ju inte. Men då kom ja på att ja ville göra kycklingwok. Sen diskade jag och borstade tänderna.
 
 
Sen på med skona för en liten promenad.
 
   Det här va vad jag såg på min promenad plus lite till som jag inte orka visa =)
 
 
 
  for sen till affärn å handla när jag ändå va på gång.
 
Stannade å tittade på lite fotboll en stund, sen kömme ja hem. la mig å läste lite äkta kärringtidning, satt vid datorn en stund, sen såg ja att det regnade ute.
 
 
 

Lagade sedan den vackra middagen, åt framför en gammal klassiker på dvd, PRETTY WOMAN.
 
Sen va det dags att fara på iksu och simma lite, men först slänga sopor.
 
 
 


Så efter 30 min. simmning. tog ja mig ett tillbad hemma, men nu ett mysbad, så pratade jag med min syster i telefon. Älsklingen komme hem efter att ha varit på jobbet och skyttet.
 
han kom hem med......OOOPPPS!
 
 
 
så nu ska det ner i magen och sen äre nog godnatt.
 
 
 
Det va min dag idag!
 
PUSS!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marie

BILDER :-D

2012-09-03 @ 19:38:29
URL: http://www.mariemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: