Väckt i morgon stund

Hä ringde på min telefon i morse halv nio och ja låg och sov förstås. Det va mitt magganjobb och dom behövde en vikarie nu. Sa att jag skulle komma så fort ja kunde, men fort gick de väl inte. Tog först och främst åtta år för mig och vakna till då ja är en liten sömntuta, sen va ja ju tvungen att tvätta mitt hår så ja int såg ut som en äcklig liten flicka, sen så skull ja ju äta lite och sen va ja ju tvungen att gå dit (hon bo vid busstationen) för ja ha ju inga pengan. men 20 över tio va jag där =). Jobba till fyra. Sen så for ja å köpte lite p-piller å nå mat (fick ju en slant av min man). sen kömme ja hem å gjort me lite mat och så sommna ja på soffan en stund sen. Nu ha ja tittat på halvåtta hos mig och nu se ja trädgårdsdrömmar.

Jag hatar att inte ha nåra pengar, de är åt helvete må ja säg. Att ja ska måsta be Patrik om lite pengar så jag kan äta lite (och p-piller) mat medans han är borta. Ja kan inte ta bussen nånstans och jag kan inte fara å fika på nåt msigt cafe och ika med mina vänner och min syster, jag gillar det. Självklart kommer ju jag att betala allt i sommar då jag ha pengar, men ändå KÄNNS BAJS!!!!!!

Ja vill ha en hus och ett stycke trädgård! helst i går =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: