Hula

Ja, nu ska jag snart lägga mig i badet tänkte jag. Marie va här en stund ikväll ja bjö hon på bullens pinskorv till middag =). Vi gjorde ansikts mask, å nu var vart vi så fina så.

Åt H-vetet med skolan å CSN, dom krongla ba till de för mig!!!! Varför just mig! Kan de gå som smort nån jävla gång, är det för mycket begärt? VA va va?. Som ni märk ä ja som smått argsint för det här. Bli å jaga massa lärare å skit imorgon då!

Imorgon ha vi redovisnig också, på nåt som ja int helt hundra förstå mig på, men men, ja ska göra mitt bästa =)
och imorgon ska jag på kurs också, een foto kurs, ska bli kul. Bara det att vår kamera int ha nå mycke batteri kvar å laddaren ha darling i skoved av nån konstig anledning. Få väl hoppa satt den int ska va på så mycke ust imorgon.



En vacker bild på min bästa vän, ha ingen annan just nu =) HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: