Sol

Nu är det minsann näst intill sommar =D. För jag tror det var igår som häggen slog ut här i umeå, när den gör det då, då är det sommar =)

Jag skule också villja förtälja att igår fyllde min allra bästa vän 25 ÅR. Grattis lilla du. Och solen lös på dig på din dag =). Jag va där igårkvällst till typ ett. Hon fick pressent och jag fick fika, massa fika =D. Maries lillalilla syster monicka var där också, kul å träffa henne, det va som länge sen det =).... Sen så vill jag också utbringa ett grattis till min svärmor som också fyllde år igår =). GRATTIS!. Och ennu ett grattis till sötaste Elin som fick en dotter igår (tro det va igår, eller dagen dessförinnan? =D)

Karln min är inte hemma denna helg, han ha rymt till storuman för en svensexa för Lars =), Men han kommer hem idag, eller ikväll jag vet inte riktigt, men denna dag iallafall.

Nä nu ska jag ta å äta lite mat, jag måste göra sånt ha jag hört, men de är ju ingen här hemma som kan ge mig nåt =P =D. Sen ska jag ta mig en till sväng till marie, å kanske kanske jag hinns se på hannah en liten stund (om jag ha tur), Innnan jag ska å jobba. Hon skulle visst komma hit idag.

Hej DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: