Uppdatering

Nu orkar jag skriva en uppdatering =).

Det som hänt sen sisst är att jag ha varit på brölopp nu i början på juni =9. det va som trevligt kan jag tycka. Bra uderhållning. Brudparet var så fina så.

Sen ha jag jobbat en del i skoved, på fredagar då det är dans där borta. Jag tycker värkligen om att jobba där, det känns som hemma =). synd att det inte är i umeå, då hade jobbat där jämt, men jag ha så svårt för å va hemmifrån.

låt se, vad har hänt mer???....Jo, Marie och jonas ska gifta sig i höst och jag ha fått äran att vara toastmadame, det är också så himmla kul, men ganska svårt. Men jag får hjälp av Hannah så det känns tryggt, får även mycket hjälp av bruden, fast hon inte ska egentligen, men jag är tacksam att hon säger hur hon vill ha det =). Vi ha planerat massor =)

Linda ha blitt gravid igen, vilket är mycket trevligt. Dom kommer att få en flicka till =)

Elin fick en bebis den 21 maj, (på maries födelsedag). En söt liten tjej vid namn Amanda. Jag å marie va där i måndags och checka in det lilla livet, super söt.

Ja ha fått jobba lite extra nu hos min brukare maggan, har även iskolats natt, fast jag egentligen int skulle jobba natt och är nu inne på mitt andra nattpass i detta nuet =). Maggan sover och jag sitter här och ska försöka hålla mig vaken till sju imorgon (vaken natt). Det gick bra igår, ska nog gå bra i natt också =).

Imorgon är det midsommar, vet inte riktigt va jag ska göra riktigt. Bli nog en lugn kväll hos marie och jonas =). Min darling är i storumsn och han ska jobba över midsommar, han kaklar åt en kompis, samt åt min bror.

Jag ha ont i nacken som ett gnu!

Nu vet jag inge mera. Kram och kyss och hjärtligt tack sen =)

GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh du jobbar om natten...och jag sitter vaken bara för skojs skull :-P Du borde helt klart komma hit till oss imorgon om du vill ha sällskap. Vi ska nog grilla, dricka en öl, äta jordgubbar...typ :-) Ring när du vaknat.!

2011-06-24 @ 02:55:13
Postat av: Marie

en av oss kan ju hålla sig nykter så du kan bli hemskjutsad till och med :-) KRAM

2011-06-24 @ 02:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: