jaha!

Idag ha jag jobbat. det vart en flummdag på jobbet idag =). Mycke skratt =)

Igår va jag ledig och i förrgår också =). I måndags komme patrik hem, ja baka bullar och så for vi vår kos till marie och jonas med en bullpåsa, dom bjöd på swartswaldtårta och kaffe. Igår bestämde vi oss för att inte göra ett nå, så vart det, nästan. Ja gick förbi hos syrran och tiggd me nå fika, så for vi å handla och tog sedan en liten kvällspromenad.

Patrik ha snikra ihop en sänggavel idag, händige karl, den vart jätte bra, dock en anningens hög, men han gick efter mina mått, så ja få ju skylla mig själv. Vi gjorde typ hemmagjorda friskoburgare till middag idag.

Hallolelia, vi ska få byta tapeter i tv-rume och i sovrumme, just i detta nu är dom gula väggarna, passar sig inte. sen så skulle dom byta alla innerdörrar och ytterdörren.

ja uner va ja ska ta mig till att göra nu då?? Ja ha redan städa för int så länge sen, ja ha hängt upp lite grejjer på väggarna, disken är diskad, eller nej, det är den ju inte. Så jag gå å gör det nu =)

bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: