.....

Å han ha farit =(. Känns så jobbit varje gång. Det är ju ba skit me distansförhållande tycker jag allt, fast det är ju desto roliga att träffa honom när man längtat. Men nu är det bara typ fyra veckor kvar på hans utbildning där borta i övertånio =D... Tänker på marie, hon är ju också ensam om veckorna nu när jonas ha utbildning i södern (kom int ihåg var). Hon jobbar, hon ha skolarbete och skola, träning, handling, fixa allt annat och så ha hon två hundar som hon måste ta hand om på det. Stackarn! =(. Ja så kan det va.

Igår va vi alltså på sharinska, först va vi på nån fest i stöcke och sen for vi in på stan. Hannahs sko gicke sönt, så då va  hon lite ledsen över det ett tag sen så hade hon ba kul =). Jag hade jätte kul jag också och jonas med =). Sen for vi på mc donalds å åt lite och så ringde vi till my darling så kom han å hämta oss (han va hemma) å körde hem oss. Jag sommna som en stek när jag väl la mig =). men marie fattades oss =(.


Idag ha inte varit så effektiv dag. Jag å patrik for å köpte frukost när vi vakna och for hem till mig för att bjuda Janus På re som va hemma i min lägenhet (han å hannah fick ta min lägenhet, å jag for till patrik, hannah for tidigt på morgonen). Sen satt vi å byggde pussel och tittade på handboll hela dagen tills jonas for. Sen så ha vi ba mysst och surra tills patrik va tvungen att fara. orkade inte laga nåt till middag och vile inge ha, va ba sugen på typ frukost igen, så så vart det. Inte bra! Imorrn blir det åter till min nya matsmältningsmatvana. Jajjemen!

Andreas skulle komma ikväll, men hans fru blev visst sjuk så han skulle stanna hemma å ta hand om henne och barnen.

det va det hele =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ääääsch Emmelie vad blödig du ha blivit då :-P Ni umgås ju dygnet runt då han är här, hur ska det bli när han bor i stan? Du kanske borde krympa dig till en miniemmelie så du kan bo i hans blodådror :-p..Creepy :-S. fast då får jag ju aldrig träffa dig i o för sig...Flytta med till norrbotten, sysselsätt dig, umgås med människor, lev för emmelie inte för patrik så blir det inte alltför tomt när han far, eftersom han då inte är "livet". inte hela i alla fall :-) Så tänker jag, så gör jag. Tycker det funkar!

2011-01-31 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: