Saknar

Hannah och fredrika fattas mig känner jag =(

Jobbade igår på nordendhals, sen så bestämde jag mig för att vi skulle fara till makarna Älvebrant å tigga kaffe. För Marie hadd kommi hem från sollefteå å hon ha ja å sakna, sen så skulle jag hämta mina julkort som vi ha suttit å pyssla ihop för att skicka dom idag, men vet ni va quinnan hadd gjort, hon kasta dom, fy skämms!!! =P, ne de är ingen fara, dom kanske int hadd hunni fram i rättan tid =D

Idag ska jag möta upp marie för en lunsch på stan å så ska jag handla julklappar, för det ha jag int gjort än =S

Jag är föresten inte sjuk längre, ja må bra nu =) sååå sköööönt!

Nu ha jag föresten fått min nya mobil, den är röd å fin å så trevlig så =). Nu är ja minsann mordern =P

Sitt å lyssna på:

Aldrig ha ja vunni nåt på riks å penninglotter, men i natt så ha ja blit far till en fyraaaa kilos dotter etc etc

Euskefeurat, dom ä bra dom =), nästan lika bra som cornelis =D

Vet ni, ja klev upp strax efter åtta i dag helt frivilligt fast jag är ledig idag, men ja kunne int sova nå mer =), än fast ja int sommna typ vid tre inatt, sov kanske som mest till fem sen ha ja som vari halv vaken från dess. Konstiiigt va!

Nu ska ja spött ut snusn, han rinn. Ja håll på som smått å sluta med det föresten, köpte en onico sisst å hadd den i tre dagar, så tre dagar utan snus ha jag försmäktat i detta liv =), men ja va dum å köp en riktig snusdosa i förrgår, men när den är slut så köp ja en ny onico...aa iallafall! HEJ HEJ


Kommentarer
Postat av: hannah

saknar däää määää

2011-12-21 @ 18:25:45
URL: http://arrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: