Flyttdag

Igår hjälpte jag marie och jonas med flytten deras till väst på stan =). Den lägenheten är helt nybyggd ocH jätte fin. Å villken lyxdag sen. Först komme Marie till mig med en lunchsallad och bröd åt oss, gullan där. Sen gick jonas och köpte lite fika bröd åt oss, och sen fick jag tillochmed middag från subway =). Vi va klar vid halv elva. Sommna ganska omgående när jag kom hem =).

Ska låna nåra lådor av dom sen, så jag kan börja packa lite här hemma hoss mig. Hoppas bara att vi kan få tillgång till våran lägenhet lite tidigare så att vi inte missar storumandagarna. Patrik ska jobba då och jag vill ju dit för det händer nåt där för en gångs skull. Sen så ska jag hjälpa mamma och mina morbröder med deras loppis och auktion, som också infaller den helgen. Dom ska sälja bort lite av mormor och morfars grejer =). Det är forfarande konstig att mormor inte lever längre, glöm som bort det ibland.

Wiee ikväll kommer min sockerbit hem. Ja ha som sakna han faktiskt =)

Oj, jag ha lämmna min cyckel på skolan, jag måste hämta den innan jag ska på praktiken på måndag.

Nu sitt jag å vänta på att få sjuts till marie, så jag kan hjälpa henne lite till, hoppas dom inte glömmer och hämta mig, jag få nå ringa dom snart =)

Heppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: