Bowling

Ha haft en trevlig dag idag. Först tränade jag å marie en sväng sen åkte vi och handla mat å så gjorde marie en super god vegetarisk lasange. Våra systrar kom å åt med oss sen så for vi å bowla. Det va super skoj =D. Jag vanen serie också, det va riktigt skoj =). Sen for vi å köpte lite fika och kokte kaffe. Sen fick vi sjuts en bit på vägen =). Nu sitt jag och brorsan och slöar, andreas skulle plugga men det verka som om han intre riktigt finner insperasion =P

Nu snart ska jag lägga mig och läsa en god bok, en aldeles ny och färsk en. läste ut en igår =)

Zana ha föresten kommi hem nu förra veckan =). Han ha vari borta i två månader. I have misst him. På tal om sakna, så sakna jag fredrika väldigt mycket nu också, det va så länge sen jag träffa hon. Ska nog ringa henne snart nån gång. hon är ju i göteborg och bor den lilla flikan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: