Kisse miss

Jonas hade sett en katt ligga på samma exat ställe i 2 dyngn....Så jag och marie bestämde oss att gå och ta med den hem till dom. Det är bara en kattunge ocg hur mager som helst, finns int ett uns av fett på det lilla livet och alla ben och koter ba stick ut. Vi ha tvångs mata och vattna henne. Jätte social och mysig och inte alls rädd för hundarna. Dom ha ringt polis och djurskyddet och anmält henne hittad. Dom behåller henne tills man hitte ägaren eller ett annat hem. Jätte söt!

Marie fyllde år i fredags och då bjöd hon Jag, min syster, hennes två systrar, hannah och marlen på värsta trerättersmiddag. Det var västerbottensostpaj till förrätt, helstekt fläskfile me pot. gratäng och sås till huvudrätt och så citron och maräng och glass till efterrätt. Blev en riktigt trevlig kväll =).

Sen så va vi ju på lycksele djurpark igår med Andreas, emma, jennifer, ture, pappa, mariette, mamma och så cissi. Det va en mycket mysig dag =)

Är så trött och att jag tro att jag ska fall å pinn, ska isäng nu. Natti natti


Kommentarer
Postat av: Marie

Kooooom heeeeem!

2010-05-25 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: