jag vart utmanad!

DIN KILLSMAK!
Glöm inte att svara ärligt!

Vad föredrar du för..
Hårfärg på killar: mörk brunt eller svart eller fint blont.
Ögonfärg: hm, egentligen så spelar det ingen roll men gröna eller bruna är väl nice. Blå är nog ganska tråkit om det inte är typ jävligt ljusblått.
Näsa: int vill jag ha nån jätte stor näsa int, speciellt inte en näsa med sånnadäringa jätte avlånga näsahål så man ser opp i hjärnan på människan. sen ha det ingen betydelse.
Kroppstyp: Långa vältränade är väl väldigt trevlig fast inte för vältränad. det finns ju en gräns.
Klädstil: flummostil eller mjukisar med en tightare tröja tycker jag är fint.
Frisyr: långt, uppsatt i slarvi toffs eller halvlångt jätte ruffsigt.
Dialekt: int vet ja, inte värmlänska, dalmål eller skårrande skånska iallafall.
Lilla extra: smilegropar, jätte sött!
För att imponera på dig..
Ska han använda parfymen: ha ingen koll på vad det finns för killparfymer derekt, det är nån som luktar lite fräscht av citron. den ha nå konstit avanserat namn vettdu. Jag säg ba hä lukta gött så är det bra.
Ha bra med pengar: nå kan väl det va trevligt, men absolut inget krav ;)
Arbeta som:  Ha ingen betydelse.
Tönten, normal eller badguy? normal med en sjutusan till humor, då är jag nöjd.
Vara charmig eller omtänksam? BÅDA så klart. 
Vara snygg eller söt? Söta känns väl mest viktigt
Ha en speciell egenskap: alla ha väl speciella egenskaper på ett eller annat sätt.
 Den snyggaste manliga kändisen:  Johnny Depp!!
Din drömkille heter: det vet väl inte jag heller!

Jag utmanar:
 Ingen alla jag typ känn ha redan utmanats.


Ja , jag vart som utmanad av en Marie, så nu är det gjort.

Vad ha hänt? Nja, inget speciellt. Jag jobbar gratis på buketten utan chans att få jobb där. KUL KUL! eller inte.
..mamma va här hos mig i helgen.


Ha fått tackos här hos Marie och jonas, det va gött som bara den. Så ha jag blivit klippt i min lugg, nu kan jag se igen1 =9 Tack ska du ha big mary =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: