Muffo!

Jag ha sett nya bilder på min ängel Mysack. han är så halledulingens söt det lilla muffot!

Det är kallt ute, mycke kallt! När jag och mamma skule fara å handla idag så blev vi aldeles vita av frost i hela ansiktet. Nu ha vi ätit tonfiskgratäng och ätit marängswich å druki kaffe. GÖTT GÖTT!

Ska på födelsedagsmiddag hos pappa imorgon, det bli trevligt det med. Undra vad som ska bjudas på =)

Ha funderat en del på min kära vän hannahs erbjudnde om sommarjobb på hennes camping. Det skulle nog vara roligt och en bra erfarenhet. Å sen så kanske en bra chans att lära känna Hannah lite nämare. Om erbjudandet ståår kvar än, det vet jag ju inte? Jag ska prata med hon om det senare.

min vän Zana, han ha minsann alltid tur när det gäller jobb, dom ba kom till han utan hårdare ansträngningar. Nyss fick han jobb som tolk åt Vännäskomun till nå gammpar från afganistan elle nåt. Det jobbet sökte han aldrig, utan det komm ba en man in på restaurangen där han har och ibland jobbar på. och för ett litet tag sen ringde dom från hans gammla jobb på ålö å fråga om han inte kunde jobba där. Ja vissa ha tur =)

Nu ska jag gå å umgås med kvinnan som födde mig =)

HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: