midnatts promenad

En sådan gick jag på ikväll. Det va så tyst och skönt =). Ibland, (nu va det länge sen) brukar jag gå ut om natten för att lyssna på tysnaden, fridfullt är det, känns som om man tar en paus från vardagens små problem och lixom fyller på med energi. Känner mig alltid ren eller vad man ska säga i huvudet på nåt vis =D. Men den tysnaden kan bli tryckande ochså om man lyssnar på den för länge =). Nu kanske ni tyck att jag är flummig, å det ska jag säga er att det är jaf faktiskt, Inget fel med det tycker jag =D

Ha annars vari å köpt två tecken och två kuddar på jysk idag åt mamma =), Va för jävla otympligt att bära med sig må jag säga =9, men det gick ändå på nå vis. Tog mig dit jag skulle efter sisådär hundra timmar eller så men, men =)

Nu kan jag inte sova igen =(. fast jag tror inte det beror på nåt som jag grubblar på eller oroa mig för. Tro att jag är ganska lycklig just för nu =D. Men det är väl bara så här det är =)

Nu ska jag spela lite spindelharpa en stund å se om jag kanske blir sömmnig då om en stund, brukar bli det =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Man kan ju grubbla och oroa sig över saker och ting även fast man är lycklig...det gör jag med.

2010-12-09 @ 15:59:27
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: