Fattig pöjk!

Jag är en fattig pöjk i dessa tider. Hur ska detta gå. Jag få leva på luft å vatten =). Det här körkortet är väl inte det billigaste för min icke ekonomi. Men det kan det va värt. För detta körkort ska tagas å det är nu, annars blir det aldrig. Jag ska ju få pengar utav mor och far, men inte den här månaden tyvärr, för cissi måst få för sin hyra. Så jag få leva lite snålt som =). Få köpa nå hårdbrö å nudlar =P. Nä, men det ska nog gå bra, jag ha klara mig på mycke lite förut så det är lugnt.

I måndagskväll komme Mobergskan å sovade över i två dagar, till i dag, det är altid lika trevligt =D....å så igår komme Marie å Marlene hem till jag med go fika. Det va ju väldigt välsignat av dom =). Tack ska ni ha! Det va mycket trevligt! =D

Cissi, du lilla kviga. Va INTE orolig. det kommer att gå bra. Jag vet det. SLUTA TÄNK! förbannade människa =P 

Det känns hårt!!!!!

Nu sk jag äta lunsch, så deså =)


Kommentarer
Postat av: Missie- The One

heej kikar in och önskar dig en trevlig onsdag! =)

Hoppas du får en toppen dag :D



Läs gärna min blogg du med =)

2009-09-30 @ 17:49:28
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg :D

2009-09-30 @ 17:53:29
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: