Dansgalan!

Ja nu är jag nyss hemkommen fån dansgalan. De va ju trevlgt. Kvällen böjade hos Maries föräldrar på falkvägen med grillat och lite alkohol. De va jag, min kviga, Jonas. Fredrika och hennes löveboy Martin komme lite senare. Vi satt å prata å hadd de skoj =)...Dansglan träffa vi, Björn, Anna, Evelina( Maries kusin), Evelinas kille Fredrik, Malin, lillasystra min, hennes Robin, stora store bror, Mamma, pappa, Yvonne och Anders (maries föräldrar) å så kurt ch måmga fler. de va minsann trevligt. Mamma va galen, pappa va duktig =). Jag vet int om mamma lev, hon är inte hemma ännu, klockan är snart halv tre, hoppas att hon må bra. Fredrika ringede nyss och sa att jag hadd sviki hon =P, hon tyck att vi jag hadd gått hem för tidigt =). Jag ä ju som trött och ska gå å lägg mä. Ha som smällt i mig bulla och kakuna nu här, de är allti gott.

köpe mg en riktgt fin och bra väska idag, kosta bara hundra kr. den är jätte fin.

Jag hör att mikchel Jackson ha dogd, bara lite över femtio år. Han va en str sjärna, dock lite konstig men.

Hörde också att Hannases brölopp va fager, de kom tårar hörde jag.Det tro jag säkert.

Ska åka mig till Umeå imorgon igen då. Kort visit blev det denna gång. De gör inge. Jag ha vai hä så mycke på senare tid så de ä lungt.

Nu ska jag gå isäng.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: