Blomster

Nu ha jag inhandlat blomster till Emmas bukett. Ja jag ska få göra den med =)...lila och vitt. Jäla fi i nt. Ja ha inhandlat en klänning också för dett tillfällä, inget märkvärdigt, men fin ändå.Den är rööööööd, jäla fi i in färg det du =).

Idag ha jag tränat hårt. Jora. abtraktor eller va fan de nu het. Jag ha banne mig tränningsvärk i magen och i ena armen (hann int göra den andra). De är sånt där bälte som skickar ut elektriska saker.  Uneer om hä funger.

Man kan ju undra varför jag ha fått så stora booppis, de ha jag aldri haft förr. Kan man bli en mogen kvinna ba så där på ett par veckor. eller ha jag vurte gravid på nåt mirakulöst vis. Tänk va coolt om jag skull föda den nya jesus, eller jesusfina och så blevo jag ett helgon de vore asfrääänt. **Heliga Emmelie** =D. eller kanske har jag furte så muskelös att de verka som brösta ha vuxi, eller så kanske ja ha vurte jävulskt fet, utan att det ha märkits? Ja frågorna är många =)

Roligt. Fredrica ring till Marie å ba.Ha Stort paket som ska me till Gunnarn. bussen gå om Fem min. kan du kanske sjutsa mig. Det hanns fram i tid, men de va då på fitthåre. tidsoptemist där =D.

Oj va de ha rungi ikväll till mig, å ja ha inge hört, måst va himla döv. Cissi, Ante, Mamma, Pappa ha ringt flera gång, konstigt att jag inget hörde?

Nu ska jag, ja gör nåt.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: