Jag ha blitt sjuk.....

.....igen, så jävla typiskt, jag som va sjuk nyss, typiskt. jag ha ju hållt mig frisk så länge. Jäla skit. hoppa sjag må bättrre till på torsdag, då det ä nyår. Vi ska ju fira ordentligt(kanske). Aja, jag få pula i mig alvedon å c-vitamin. Jag längtar till Nyår, det kan nog bli mysigt. Vi ska äta gott å dricka bål.

Imorgon kommer fredrica till Umeå. YIPPI!!. jag å maie ska fara ut på mellandagsrean imorgon också, jag ska köpa mig nå kläder för en gångs skull, tänkte jag! =).

Vet du! jag fick en ny mobil av pappa nyss, han komme å lämmna mig den han sa att jag inte borde ha min gammjävla telefon längre, han tyckte att jag skulle ha mig en ny. Nog för att den gammla satans mobilen funjar bra men det ä ju alltit trevligt att få en ny. Jag tro att jag alldrig ha köpt mig en egen telefon någonsin, jag ha fått alla jag ägt av min far. Visst är jag botskämd!? =).

Jag ska gå äta den dä lunchen som man kanske borde äta nångång, men jag känn att jag inte ha nåmn större lust.

BYEBYE!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du kryat på dig och att du inte behövde vara sjuk på nyår! Önskar dig ett gott nytt år och en krya på sig kram!

2010-01-01 @ 13:17:49
URL: http://elinstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: